خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/25 - 13:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
فیروزی پور:

افتتاح بیمارستان امام حسین (ع) فسا/ کمبود پزشک متخصص در فسا برطرف شود

نماینده فسا در مجلس گفت: بیمارستان امام حسین(ع) فسا که در حال ساخت بوده است تا قبل از دولت سیزدهم پیشرفت 40 درصدی داشت که با تلاش های انجام شده حدود 60 درصد پیشرفت کرده است که در سفر وزیر بهداشت به شهرستان به بهره برداری رسیده است و ظرفیت بسیار بالایی به شهرستان فسا اضافه شد.

حجت اله فیروزی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان فسا اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم برای ایجاد زیرساخت های بهداشت و درمان حوزه انتخابیه اقدامات مطلوبی انجام داده است و عملکرد وزیر بهداشت قابل تقدیر است.

وی افزود: بیمارستان امام حسین(ع) فسا که در حال ساخت بوده است تا قبل از دولت سیزدهم پیشرفت 40 درصدی داشت که با تلاش های انجام شده حدود 60 درصد پیشرفت کرده است که در سفر وزیر بهداشت به شهرستان به بهره برداری رسیده است و ظرفیت بسیار بالایی به شهرستان فسا اضافه شد.

نماینده مردم فسا در مجلس بیان کرد: سایر زیرساخت های بهداشتی شهرستان فسا از جمله ساختمان بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی فسا با 4300 متر زیربنا به بهره برداری رسید و همچنین دو اورژانس جاده ای هم در سفر وزیر بهداشت افتتاح شده اند.

فیروزی عنوان کرد: سلامتکده طب اسلامی و سنتی که در زمره مجموعه های خوب حوزه سلامت کشور است هم در همین دولت تکمیل و به بهره برداری رسیده است از پروژه های دیگری هم که به بهره برداری رسیدند می توان به تکمیل استخر سرپوشیده دانشکده علوم پزشکی فسا، چمن مصنوعی دانشگاه و ... اشاره کرد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: مشکلاتی هم وجود دارد که بیش تر مربوط به منابع است و این باید با نگاه ویژه مجلس و برنامه و بودجه برطرف شود همچنین در بحث پزشکان متخصص کمبودهایی وجود دارد که این موضوع نیز باید با نگاه وزارت بهداشت برطرف شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 377101
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار